Υλικά:

100 γρ Σπόροι Φαγόπυρου (μουλιασμένο αποβραδίς)

5 Απύρηνοι Χουρμάδες (προσθέστε κι άλλους για πιο γλυκό αποτέλεσμα)

TIP: Αντικαταστήστε τους Χουρμάδες με Σιρόπι Σφενδάμου, Πετιμέζι ή και Μέλι,

αλλά μετά τη βράση, και αφού κρυώσει, ώστε να μην χάσουν τη διαθρεπτική τους αξία.

3 κουταλίες της σούπας Λάδι Καρύδας

500 ml Νερό

1-2 πρέζες Αλάτι


Εκτέλεση:

1ο Βήμα: Σ'ένα μπλέντερ (για υφή smoothie) ή σ'ενα μίξερ (για υφή τραγανιστή), χτυπάτε το φαγόπυρο.

2ο Βήμα: Όταν φτάσει την επιθυμητή υφή, προσθέστε τους χουρμάδες και το νερό και χτυπάτε μέχρι να ομογενοποιηθούν.

 3ο Βήμα: Σ'ένα κατσαρολάκι, προσθέστε το μείγμα, το αλάτι και το λάδι καρύδας και σιγοβράστε για 5-6 λεπτά, ανακατεύοντας συνεχώς, για να μη σβολιάσει. 

ΕΤΟΙΜΟ!

ΣΕΡΒΙΡΕΤΕ ΜΕ ΕΠΙΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΑΣ

Προτάσεις Επικάλυψης:

Τριμμένη Κανέλα ΚεϋλάνηςΣκόνη Κακάο CriolloΚαρυδόψιχαΗλιόσπορουςΣταφίδα ΚορινθιακήΑνάμεικτοι Ξηροί Καρποί & ΦρούταΜπανάνα ΤσιπςΑποξηραμένα ΒερίκοκαΑποξηραμένα ΔαμάσκηναΛιναρόσποροιΠαπαρουνόσποροι, Μύρτιλο